Bass Pro Shops

Idag firar vi födelsedag här i min värdfamilj! S, den äldsta tjejen, fyller nämligen hela 14 år idag! De verkar inte ha någon tradition med sång på morgonen i den här familjen så jag kunde sova ut imorse. När jag vaknade pratade jag med mamma och pappa på Skype innan jag duschade och åt frukost. Efter en stund skulle hela in värdfamilj åka iväg och jag följde med dem då jag inte hade något annat inplanerat.
 
Vi åkte till Bass Pro Shops, en stor butik som har ett skärskilt vildmarkstema. Just denna helg hade de någon skärskild tillställning där de hade en hel del aktiviteter (mest för de yngsta barnen) och där de bjöd på grillkorv. Jag hängde en stund med de yngsta och med min värdmamma innan jag gick iväg med den S. Medan de yngsta tjejerna stod i kön till ansiktsmålningen så gick jag och S runt i butiken och kollade på kläder, godis, inredning och allt annat som fanns i butiken. Hon visade mig även ett stort akvarium där det fanns jättestora fiskar. Det var mysigt att gå runt där bara med henne! När alla var klara åkte vi förbi några till butiker på hemvägen. Det var en riktigt trevligt med en liten dagsutflykt!
 
Nu sitter jag i köket och gör min värdmamma sällskap då hon gör middag. Vi ska äta grillade hamburgare med olika tillbehör då det var det födelsedagsbarnet önskade. Till eftterätt blir det en sorts icecream-pie som S tycker om väldigt mycket. Den såg väldigt god ut så jag ser fram emot att smaka den!
 
Här kommer några bilder som blev tagna på Bass Pro Shops idag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: