Christmasmeeting och kakor

 
Idag avslutade jag helgen med vårt clustermeeting för december månad. Den här gången träffades vi på Pullen Art Center där vi sen höll till i en av deras lokaler. Eftersom att detta var vårt sista clustermeeting för året och då det närmar sig jul så hade vi ett litet christmas party. Det ver trevligt att bara umgås med alla, både nya och bekanta ansikten. Margaret hade med sig frukt, grönsaker, ost och kex som vi åt av + att vi hade massor av kakor som alla hade bakat. Tanken var att vi skulle ha Cookie Exchange, att alla tar med sig kakor som man sen plockar av och så får man med sig en burk hem igen med olika sorters kakor. Eftersom att vi var så många så fanns det så oerhört mycket kakor så det slutade med att vi åt massor av kakor där plus att vi tog med oss kakor hem. Förutom att vi åt satt vi länge och pratade om allt som har hänt sen vi sågs sist och så lekte vi lite olika lekar. Jag hade roligt och det var så kul att få träffa alla igen!
 
 


 
Vi fick även en liten julklapp av Margaret, vår counselor. Jag var ju här förra julen och på det mötet fick vi samma sak som vi fick i år: Ett christmas ornament med North Carolinas symbol på ena sidan med ett hjärta i och så årtalet på andra sidan. Hon hade lite olika modeller och förra året fick alla en cirkel. Margaret såg till att jag fick något annorlunda i år vilket var jätteguligt. I år fick jag en stjärna så nu har jag två olika modeller. En från 2014 och en från 2015. Båda två betyder jättemycket för mig. Det kommer vara så fina minnen från min tid här i NC och i mitt cluster!
 
 



Kommentera här: