Disney World Bilder #3

Berg och dalbanor/rides på Disney World: Som jag nämde tidigare åkte vi en hel del berg och dalbanor på Disney World, det roligaste av allt enligt mig! På några av dessa banor fotades det bilder när man åkte, och dessa bilder tänkte jag dela med mig av här:
 
 
 
Space Mountain: Denna ride åkte inne i ett mörker som gav en känsla av att åka i rymden. Jag var förvånad över mig själv att jag satte mig i denna, helt utan att veta vad som skulle hända. Första bilden är från första gången vi åkte denna och ja, jag var rädd! Andra gången var dock bara jätterolig då jag visste vad som väntade. En väldigt snabb och överraskande tur i mörkret!
 
 
 
Splash Mountain: Den blötaste riden av dem alla! Det största stupet kunde man se utifrån så vi stod och kollade på alla andra som åkte innan vi ställde oss i kön, förberedda på att bli blöta. Och det blev vi, och gud vad vi skrattade. Lätt en av de roligaste berg och dalbanorna på Disney World!
 
 
 
Dinosaur Ride: Detta var som att åka på en 4D expedition bland dinosaurier. I början på riden tänkte jag "hur läskigt kan det vara" men ganska snabbt blev det rätt extremt. Det var jätteverkligt, och bilderna är ett bevis på att jag var den fegaste av alla i min värdfamilj. Jag kramade S hand rätt hårt båda gångerna!
 
 
 
 
Expedition Everest: Detta var min favorit berg och dalbana och sammanlagt åkte jag den tre gånger. Första gången var jag så fruktansvärt rädd, gud vad jag skrek. Tredje och sista gången skrek jag av glädje då det var så himla roligt. Denna ride utmanade min rädsla ordentligt och fick mig att börja älska berg och dalbanor!

Kommentarer:

1 Sus:

Å så kul ni ser ut att ha det! :D

2 wiklundlovisa.blogg.se:

Haha, älskar dina miner! Puss!!

Svar: Haha! En del gånger bestämde jag och S att försöka se jätteglad ut på bilderna, men rädslan tog över en del gånger ;)
Nathalie Lundström - Holly Springs, NC

3 Yohanna Svensson:

åh vad härligt, otroligt avensjuk på dig. Ska säga dig att i två timmar har jag läst igenom HELA din blogg, vartenda ord du har skrivit och ska bli ett nöje att fortsätta följa din blogg. Så nu vet jag aldrig du har varit med om och skulle vilja göra samma sak faktiskt :D

Svar: Oj, va roligt!! Jag blir alltid glad när jag får veta att någon faktiskt läser det jag skriver :D
Nathalie Lundström - Holly Springs, NC

4 Nathalie Isaksson:

Aldrig varit där men det ligger på min sk. bucket-list :)

Kommentera här: