Måndagslek i parken

Måndag och jobb igen! P hade bokat in en playdate med en kompis som bor här på gatan så jag följde henne dit på förmiddagen och lämnade henne där. Jag frågade R vad hon ville hitta på medan vi var ensamma och hon ville åka till Womble Park, så jag tog med mig henne dit. Det är verkligen en favoritpark! Vädret var inte det bästa (men vi slapp i alla fall regn) så vi var helt ensamma i lekparken. Rätt mysigt faktiskt! Vi gick runt sjön, kollade på fåglar och lekte i och kring lekparken. Det var roligt att höra hennes kommentar: "This is the best day ever!". Det blev alltså en rätt lyckad utflyckt! Imorgon är det den sista dagen på de yngsta tjejernas Track Out. På onsdag börjar de skolan igen och jag får ännu en gång tillbaka mina 5 lediga timmar varje dag. Det ser jag fram emot jättemycket!
 
Nu ska jag åka iväg till matlagningskursen som jag har nu på måndagar. Förra veckan var den inställd på grund av The Martin Luther King Day och veckan innan hade vi den första informationslektionen. Idag blir det matlagning för första gången och det ska bli riktigt roligt att laga mat igen!
 


Kommentera här: