Äntligen semester

Det är bara 16 dagar sedan jag kom hem från min semester på västkusten och nu är jag redo för nya upplevelser. Idag påbörjar jag min sommarsemester. Efter alla dessa veckor med förstörda planer så känns det så underbart att veta vad jag har framför mig. Allt är bokat, det mesta är redan betalt, jag har fått besked om att mina viktiga paper är påväg ner till Miami och efter lång tids sökande hittade jag äntligen en tjej som vill spendera helgen med mig i New York. Allt känns så perfekt! Det ska bli så roligt att besöka så många platser: Miami, Bahamas, Key West, Connecticut, Niagara Fallen, Toronto och Montréal i Kanada och till sist New York City, staden jag aldrig får nog av. Av alla de platserna har jag bara varit i New York tidigare så det ska bli spännande att se så mycket nytt!
 
Vårt plan går vid halv sju ikväll men min värdmamma ska skjutsa mig och Kristina till flygplatsen redan vid tre då hon måste hinna hem och ta emot P och R som kommer från skolan. Det känns bra, då har vi gott om tid att checka in, äta något på flygplatsen och planera ännu mer inför våra två första dagar i Miami innan kryssningen till Bahamas. Nu ska jag packa det sista innan det är dags att åka till flygplatsen. 
 

Kommentera här: