Picknick i Duke Gardens

Idag hade vi vårt clustermeeting för juni månad. Kul att Debby är här i NC så att hon kunde följa med. Hon känns fortfarande som en del av oss även om hon inte bor här längre. Det var ett riktigt mysigt meeting då vi träffades för picknick i Duke Gardens i Durham. Jag har varit där en gång tidigare med Simone och Maren och det var lika fint denna gång. Vi satt i skuggan av ett träd i ett enormt grönområde och åt av allt som alla hade med sig. Efteråt promenerade vi runt i parken. Jag gillar möten som dessa då vi har chans att prata med varandra och inte bara ägna oss åt en särskild aktivitet. Det var så trevligt! Det var även två nya tjejer där som jag aldrig träffat tidigare. Sarah från Nya Zeeland och så en tjej från Sydkorea. Vi hade inga tjejer i vår grupp från de länderna så det var jättekul att träffa dem två!
 
Nu ser jag fram emot nästa möte som vi ska ha i juli. Då ska vi ha ett tvådagars meeting vid Jordan Lake där vi ska umgås, ha aktiviteter och campa. Vi ska sova över i tält och jag har aldrig tältat förr. Jag är så excited över det mötet och längtar så mycket!
 

Kommentera här: