En sista middag med Debby

Igårkväll träffade jag Debby och fem andra tjejer. Debby flyttade till sin nya värdfamilj i Maryland idag så vi träffades för en sista middag tillsammans med henne. Vi träffades på ett mexikanskt ställe där de hade god mat och en mysig uteservering. Till efterrätt blev det frozen yoghurt då Debby önskade det. Tisdagslyx!

Efteråt skjutsade jag Debby till vår counselor Margaret's hus där hon har bott sen hon flyttade ut härifrån i fredags. Där var det även dags att säga hejdå. Det blev väldigt känslomässigt och många tårar. Jag har känt Debby i drygt två månader men på den tiden har vi kommit varandra nära, särskilt nu den sista veckan då hon bodde hemma hos mig. Förhoppningsvis reser jag till Maryland snart och hälsar på henne. Jag saknar henne redan men är så lycklig för hennes skull att hon hittade sin nya familj!
 
 

Kommentarer:

1 ɑ n n i k ɑ:

Gott!

Kommentera här: