1 månad kvar i NC

 
Idag är det den 11 april och det är en månad kvar till att jag lämnar North Carolina för att åka på min resemånad innan jag åker hem till Sverige. På papper slutar mitt extending year i min värdfamilj den 3 maj men jag kommer stanna här i North Carolina tills den 11 maj. Min värdmamma tar sin examen från college den 7 maj så det var ett självklart val för mig att åtminstone stanna så pass länge så att jag hinner se hennes examen. Sen blev det tillslut bestämt att jag åker härifrån den 11 april.
 
Jag har valt att inte prata om det här allt för mycket då vetskapen om att jag snart inte ska bo här längre gör mig så ledsen. Ja, det ska bli så roligt att få uppleva allt som jag kommer få uppleva på min resemånad och ja, det kommer bli underbart att få komma hem till Luleå igen. Men det kommer också bli fruktansvärt att lämna det liv jag har här. Jag fruktar den dagen jag måste säga hejdå till min värdfamilj på flygplatsen. Tills dess ska jag njuta av allt det jag har här. Tiden går alldeles för fort och det vet jag att även den här sista månaden kommer göra!

Kommentera här: