Bingo på gymmet och free food

 
Denna vecka har i stort sett bara ägnats till jobb och tid på gymmet. Nu under februari har de ett speciellt Bingospel på Lifetime. Om man vill delta tar man ett papper med en del olika group classes på. Tanken är att man ska testa pass man kanske inte vanligtvis går på och så ber man instruktören signera på pappret efter passet. I slutet av februari lämnar man in pappret och om man har fått bingo 5 gånger (5 stycken rader) så vinner man LT Bucks som man kan använda som betalning till flera olika saker på Lifetime. Jag tyckte att det verkade som en rolig grej och framförallt något som får en att ta sig till gymmet oftare, så jag har startat med detta denna vecka. Hittills har jag hunnit vara på tre pass som finns med på pappret. CardioFunk, spinning och yoga. Det är många pass på pappet som inte jag brukar gå på (framförallt yoga) så jag kommer nog hinna testa en del nya saker nu under februari på sidan om mina favoritpass som jag går på varje vecka!
 
 
 
Och så blev det fredag igen! Idag jobbade jag och fick iväg alla fyra till skolan. Sen åkte jag till gymmet för ett Strictly Strength pass och hade efter det ett ärende i Raleigh. På vägen hem stannade jag på Panera Bread. På mitt MyPanera card hade jag två gratis erbjudanden. En free pastry som jag fick in på kortet när jag fyllde år, så för det valde jag en Candy Cookie. Sen har dem just nu ett erbjudande som innebär att man får en gratis bagel varje dag under hela februari. Hur bra? Jag kommer nog inte åka dit varje dag bara för det men när jag ändå var där kunde jag ju ta med mig en. Jag valde en plain bagel som jag sen tog med mig hem och stoppade cream cheese på. Lyxigt med en nybakad bagel och en stor cookie, som dessutom inte kostade mig någonting!
 
 
 
Idag körde jag även till Raleigh för att plocka upp saker jag behöver tills imorgon. Imorgon ska jag nämligen delta på Krispy Kreme Challenge som kommer vara i Raleigh. Ett lopp som involverar doughnuts. Mer om det imorgon för nu måste jag verkligen sova!
 
 

Kommentera här: