Fredag hos Simone

Min och Tessa's helg i Boston och Philadelphia förra helgen blev så lyckad! Jag måste ta mig tid att berätta om resan snart då jag har massor av bilder att visa från både Boston och Philadelphia men även från vår helg i Washington DC som vi hade i januari. Nu har en hel arbetsvecka passerat igen. Den har gått rätt fort då jag bara jobbade tisdag till fredag denna vecka. Förutom veckans jobb har jag varit en del på gymmet och så har jag även hunnit börja två nya collegekurser den här veckan. En engelskakurs och en kurs i interior design. Båda känns jätteroliga så jag ser redan fram emot nästa veckas lektioner.

Idag startade jag den nya helgen med att åka hem till Simone. Vi åt pizza som hennes värdfamilj hade beställt och satt sen och pratade en stund i matrummet med Simone's värdmamma. Resten av kvällen var vi inne på Simone's rum där vi pratade och kollade på The Great British Baking Show (Hela England Bakar) som fanns på Netflix. Nu kom jag nyss hem. Imorgon ska jag börja lördagen med en Jewelry Making class på Wake Tech Community College där jag tar mina kurser. Det är en kurs på fyra timmar som jag ska ta för att i slutet lyckas få ihop mina studietimmar. Det ska bli roligt!
 

Kommentera här: