Fredag och helgens planer

Igår gjorde vi ingenting speciellt under dagen. De två äldsta tjejerna gick bara i skolan måndag till onsdag denna vecka så igår var alla fyra tjejerna hemma och jag fick ännu en sovmorgon. Det var skönt att sova lite längre efter att ha börjat jobba 6.30 i tre dagar, men det var inte så bra med tanke på att jag försöka ställa om min dygnsrytm.
 
Idag vaknade jag lite tidigare igår då en av M kompisar kom hit på morgonen. Efter att jag hade sett till att de två yngsta ätit något till frukost gjorde jag frukost till mig själv. Förutom den gröten jag brukar äta på morgonen så gjorde jag även en PB&J sandwich. Jag har bara gjort en sådan sandwich en gång tidigare och då blev jag inte överförtjust. Den här gången testade jag dock att rosta brödet istället för att bara ha det vanligt mjukt och det var faktikst så mycket godare. Kanske inget jag kommer äta varje dag men det smakade i alla fall bättre än den första gången jag testade. 
 
 
Vid 11 tog jag med mig de två yngsta tjejerna till en park så att de kunde leka där. Vi hade jätteroligt och lekte mest hide and seek. En lek som både dem och jag gillar, haha! Efteråt stannade vi på McDonalds där tjejerna åt lunch och lekte i deras lekrum som finns där. Det var skönt att komma ut från huset några timmar innan vi åkte hem igen.
 


 

Nu håller jag på att packa det sista då jag ska lämna North Carolina över helgen. Jag, Tessa och Madelen ska nämligen göra en road trip upp till Washington DC ikväll. Jag är så glad över att den helgen äntligen blir av! Jag har inte varit i DC än men har velat åka dit jättelänge, så det ska bli så kul! Vi valde faktiskt att hyra en bil och tänkte köra dit då det var ett mycket billigare alternativ än både buss, tåg och flyg. Så idag när Madelen slutar jobba hämtar hon upp mig och vi åker och hämtar upp vår hyrbil innan vi till sist hämtar upp Tessa. Den här helgen ska bli så rolig och jag är så förväntasfull över att äntligen få se Washington DC!
 
 

Kommentarer:

1 a n n i k a:

Gott!

Kommentera här: