Softball och Chick-fil-A

Idag jobbade jag mellan 6.30 och 9.00 på morgonen, som vanligt. På morgonen åkte jag hemifrån just efter nio och kom sen inte hem igen förrän efter sju på kvällen. Jag startade med ett barbell pass på Lifetime och åkte sen direkt därifrån till mina två yngsta värdbarns skola. De älskar nämligen när jag kommer dit och äter lunch med dem och nu passade jag på att ta mig tid att göra det en sista gång innan jag åker hem. Först åt jag med R och en av hennes klasskompisar och sen med P och hennes kompis då de alltid får välja någon klasskompis som får sitta med vid de speciella borden de får sitta vid när någon kommer och äter lunch med dem. Det var kul attå åka dit och göra dem glada!
 
 
När jag hade ätit lunch med både P och R så. Mitt äldsta värdbarn är ju med i sin skolas softball team och idag hade de en match. Matchen var i Sanford som är en stad cirka 30 minuter söderut här i NC och. Så vi spenderade hela eftemiddagen i Sanford där de tre yngsta tjejerna lekte omkring på området medan matchen pågick. Jag kunde sitta och kolla på matchen då jag därifrån även kunde hålla koll på de yngre. Det var fint väder idag men så fruktansvärt hett, 31°C. Jag var så svettig och blev jätteglad när det tillslut kom massor av stora mål på himlen så att solen då och då gick i moln. Det blev ändå en rätt härlig eftermiddag med fint väder och ett spännande softball game att kolla på. På vägen hem stannade vi dessutom på Chick-fil-A för att äta middag. Jag hade fått pengar av mina värdföräldrar så att jag kunde ta med dem dit och det blev verkligen uppskattat av både mig och tjejerna!



Kommentera här: