Julklappar till min värdfamilj

 
Det här året var jag så nöjd över julklapparna jag köpte till min värdfamilj. Jag la ner mycket tid på att fundera ut perfekta julklappar till var och en av dem och försökte göra det i god tid för att sen kunna slappna av och njuta av december månad utan stress över julklapparna. Imorse när det var dags att öppna julklapparna fick jag äntligen se vad de tyckte om sina julklappar, och alla gillade verkligen vad dem fick. Jag är glad över att jag lyckades hitta presenter som alla tyckte om!
 
 
Min värdmamma fick ett presentkort på LifeSpa, det spa som finns på Lifetime Fitness som vi tränar på. Presentkortet lade jag i en fin julig plåtburk fylld med Lindt choklad.
 
 
Min värdpappa fick en sweatshirt som jag själv har bestämt designen på. Eftersom att han älskar filmer och kan väldigt många filmrepliker fick det bli en tröja med texten: "I Speak Fluently In Movie Quotes".
 
 
S (15 åringen) fick en box med produkter från Victoria's Secret.
 
 
M (12 åringen) fick ett 3D-pussel som bildar en rund jordglob som hon sen kan fästa på en ställning när hon har byggt klart jordgloben.
 
 
P (10 åringen) fick en stor box med massor av olika pennor och annat hon kan använda om hon ritar eller pysslar.
 
 
R (7 åringen) fick ett leksaks veterinär kit. En transportbur med en liten mjuk dalmatin och flera olika veterinärinstrument så att hon kan leka veterinär.

Kommentarer:

1 j u n i t j e j:

Jättefina julklappar du köpte till dom!

2 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så mycket fint

Kommentera här: