Sista dagen på 2015

Oj vad fort det här året har gått! Idag är det nyårsafton och jag har pratat med min familj och några vänner till oss som är hemma hos oss för att fira nyår med min familj. Det var härligt att få vara med dem där i köket när de förberedde sin nyårsmiddag. Jag fick följa med Marie när hon gick ut på en promenad med deras hund Yazza innan de skulle äta och vi avslutade samtalet. Mysigt att hinna prata med dem innan det här året avslutas!
 
 
 
Idag under eftermiddagen har jag duschat och gjort en del förberedelser inför ikväll. Jag har målat naglarna med glittrig silverfärg och packat ner mina nyårskläder. Nu är det bara en halvtimme innan dem firar in det nya året hemma i Sverige men här har nyårsfirandet knappt startat. Jag ska snart hämta upp Madelen innan vi åker hem till Tessa där vi ska göra oss i ordning tillsammans. Ikväll firar jag in det nya året med mina vänner vilket ska bli jättekul. Gott nytt år!
 
 

Kommentera här: