The Fire Department

Memorial Day helgen var helt awesome och vi har haft så otroligt roligt! Sent igårkväll kom jag och mina kompisar tillbaka så jag var inte hemma förrän klockan elva. Vi har tagit massor av fina bilder och så fort jag får alla bilder kommer ett inlägg om tripen upp här på bloggen. 
 
Efter några dagar hemifrån var det rätt mysigt att träffa tjejerna imorse igen. På dagen var jag och sprang på gymmet och hängde sen vid poolen tillsammans med Maren och Zoe. Zoe kom hit för två veckor sedan och kommer från Wales i Storbrittanien. Hon var jättetrevlig och hade en underbart härlig brittisk dialekt. Resten av min lediga tid gick åt till att packa upp väskorna från helgens trip.
 
Idag blev det ingen simning för tjejerna efter skolan, istället följde jag med mina två yngsta tjejer på deras girlscout möte. Idag gjorde de en fieldtrip till The Fire Department i Fuquay Varina. Min värdmamma hann inte hem så jag fick följa med dem, och det var faktiskt riktigt roligt. Vi pratade med brandmänn, de visade oss runt på brandstationen, de visade all sin utrustning, vi fick lyssna på sirenerna och så fick barnen sitta i en brandbil och några andra bilar. En riktigt trevlig tisdagseftermiddag!
 






Kommentera här: