Efter ett par tråkiga veckor

En ny vecka har startat och jag känner på mig att den blir så mycket bättre än de som har varit. Allt har inte varit helt på topp de två senaste veckorna. Jag har jobbat och tränat en hel del, inte så mycket mer än så. Dagarna har bara varit fyllda med vardag, verkligen ingenting intressant. I torsdags pratade jag i alla fall med min bästa vän på Facetime i fem timmar vilket gjorde mig så mycket gladare. Ibland behövs det bara att man får prata av sig med någon som lyssnar och som säger bra saker, och det gör hon. Dessutom har de två senaste helgerna varit så roliga. Jag har en hel del bilder och mycket att berätta om det så fort jag får bilderna från Tessa.
 
Igår avslutade jag helgen med en lång lunch på Sweet Tomatoes tillsammans med Simone. Jag sov över hemma hos henne från lördagen till söndagen och igår vaknade vi sent på förmiddagen. Därför blev det lunch istället för frukost och Sweet Tomatoes buffé är bland det bästa när man är väldigt hungrig. Idag började jag jobba igen och tjejerna är bara i skolan måndag och tisdag denna vecka då det är thanksgiving på torsdag. Det ser jag fram emot jättemycket!
 



Kommentera här: