En dag i parken och Bojangles'

Ännu en fin dag med soligt väder! Jag och de två yngsta hängde här hemma på morgonen innan de önskade att vi skulle åka till Womble Park, en av deras favoritparker här i Holly Springs. Så vi åkte dit och stannade där tills det var dags att hämta deras systrar från skolan. Skönt att vara utomhus! Sen blev det ännu ett par timmar i lekparken som ligger i parken där S har sin softball practise på eftermiddagarna.
 
 
 
Nu på kvällen har jag haft den näst sista lektion på den design class jag har på onsdagar. Idag slutade vi dessutom tidigare än vad vi brukar så när vi var klara åkte jag och Sarah till Bojangles'. Jag hann inte äta någon ordentlig middag hemma idag innan jag åkte så det fick bli en sen middag på Bojangles' för mig och efterätt för Sarah som var gullig och gick dit med mig även om hon redan hade ätit middag. Jag har bara ätit på Bojangles' en gång tidigare och vet att jag är älskar biscuits som är något av deras specialitet. Gott var det, trevligt att hinna sitta ner och prata med Sarah och skönt att inte behöva åka hem vrålhungrig.

Kommentera här: