NC State Farm Days

 
Igår hade vi en tråkig tisdag här hemma då det regnade hela dagen. Idag var det däremot jättefint väder igen så idag tog jag med mig de två yngsta tjejerna till College of Agriculture and Life Sciences där NC State har Farm Days den här veckan. Mina värdbarn älskar djur så det kändes som en perfekt aktivitet att göra med dem! På gården fanns det flera olika djur som man kunde kolla och klappa på, det fanns aktiviteter och så bjöd dem på glass. Vi var där i nästan två timmar och tjejerna verkade ha jätteroligt. Mina favoriter med dagen blev då vi fick klappa på polishästarna och så när vi höll i de fluffiga små kycklingarna. Jag har aldrig tidigare hållit i en kyckling och de var så otroligt gulliga och lätta som fjädrar. Det blev en jättebra förmiddag där på gården! Nu är det bara två jobbdagar kvar innan helgen och jag har turen att bara behöva jobba mellan 13.30 - 17.00 både imorgon och på fredag. Hur skönt? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Natalie:

fin blogg!

Svar: Tack snälla!! :D
Nathalie

Kommentera här: