Softball game och soligt väder

 
Andra track out dagen för denna vecka och jag och de yngsta tjejerna har än så länge inte gjort något speciellt på dagarna. De verkar i alla fall njuta av att bara vara lediga från skolan. Idag när vi hämtade de två äldsta från skolan åkte vi direkt till Bond Park där S softball team hade sin softball match idag mot ett annat lag. Så vi tog S dit och hängde sen där under eftermiddagen. Det var soligt ute idag så det var rätt härligt att sitta där i solen och titta på matchen.
 


 
Som tur var fanns det en lekpark inte så långt ifrån spelplanen som jag kunde ta de yngre tjejerna till när de började tröttna på att kolla på matchen. Tjejerna lekte i lekparken och verkade ha roligt, så jag satt mest och njöt av det fina vädret medan jag höll ett öga på dem. Det är verkligen så skönt med sånt fint vårväder och det är så fint med allt det gröna. Under förra veckan då vi var på semester hann träden få löv så nu är det så grönt och fint överallt. Jättehärligt! Det blev en bra eftermiddag där i parken innan min värdpappa kom dit för att vara med tjejerna då jag åkte på min engelska class.

 



Kommentera här: