Tugba's goodbye dinner

Vår semester är över och vi är hemma här i North Carolina igen sedan sent igår kväll. Och vilken fantastisk semester jag har haft tillsammans med min värdfamilj. Mer om det en annan dag då jag har massor att berätta och bilder att visa från vår resa till Turks and Caicos.
 
Idag gjorde jag inget speciellt före klockan fem på eftermiddagen. På morgonen passade jag på att sova lite extra. Mysigt att sova i min egen säng igen efter en vecka hemifrån. Under dagen hann jag packa upp min resväska och sen göra mig klar för att åka på en middag. Nu på kvällen har jag nämligen varit på The Cheesecake Factory där Tugba hade sin goodbye dinner då hon flyttar hem till Tyskland till veckan. Det är alltid blandade känslor på sådana middagar. Vi hade en lång och trevlig middag där jag åt goda cheese quesadillas och vi satt och pratade länge. Efteråt blev det dock några tårar då vi var tvungen att ge Tugba en sista kram och säga hej då. Så tråkigt att hon lämnar oss nu, det känns som att det var igår hon kom hit. Jag är så glad att jag hann komma hem och säga hej då till henne!
 

Kommentera här: