Jag fick Bingo!

Va snabbt denna vecka gick! Igår var det fredag igen och mina värdföräldrar var på en gala igårkväll så jag och tjejerna var ensam hemma. Vi startade helgen med att ta en massa bilder med effekterna på Snapchat. Det tycker dem är jättekul så det var ju kul att kunna underhålla dem med det! Jag var bara schemalagd till klockan sex men hade ändå valt att vara hemma under kvällen. Jag och S fixade pizza tillsammans i köket och pratade medan den pizzorna var i ugnen. Sen åt jag middag tillsammans med alla fyra tjejerna.
 
 
 
 
 
 
Senare på kvällen kom Simone över efter att hon hade slutat jobba. Vi mixade ihop en chokladpudding (något tyskt som jag fick av Tessa) och hängde sen nere i vår movie theater där vi pratade och såg på Pitch Perfect 2. Jag hade ju inget större ansvar över tjejerna igårkväll så det var skönt att hänga ner i källaren med Simone medan de yngsta lekte på övervåningen. Mysig fredagskväll!
 
 
 
 
Idag startade jag denna lördag med sovmorgon innan jag åt frukost och åkte till gymmet för ett hårt C9 Challenge pass. Det bästa var att det var det sista passet jag behövde för att få Bingo på mitt bingopapper. Lifetime har ju ett bingospel denna månad som jag har jobbat jättehårt med för att göra klart. När jag bad instruktören om att få min sista ruta signerad och hon såg att jag hade bingo fick jag följa med in på ett kontor där jag fick mitt pris: $50 LT Bucks. De poängen/pengarna kan jag använda på massor av olika saker på gymmet. Just nu känner jag att jag skulle vilja använda dem till något på Lifetime Spa. Det skulle vara så underbart! Jag var tydligen den första som fick bingo vilket var roligt.
 
 
 
När jag kom hem från gymmet åt jag lunch och gjorde mig klar för att hämta upp Madelen. Vi åkte sen till Southpoint Mall för lite shopping. Jag testade bikinis på Victoria's Secret och bestämde mig för en som jag tänkte beställa hem online nu i helgen. Jag köpte även ett par nya träningstights från Calvin Klein inne på Macy's. Det behövde jag verkligen då jag använder mina träningskläder mer än mina vanliga kläder nuförtiden. 
 
Jag "råkade" även få med mig en White Chocolate Caramel Macadamia Nut Cheesecake med mig hem från The Cheesecake Factory som finns på Southpoint. Det fick bli min belöning för att jag har tränat så otroligt hårt de senaste veckorna med mitt bingo-schema på gymmet. Och så är det ju lördag! Nu tänkte jag äta min cheesecake och se på Melodifestivalen. Så mysigt!
 
 
 
 

Kommentera här: