Super Bowl

Vilken bra söndag det blev igår. Jag hann åka på ett yogapass på förmiddagen och på eftermiddagen kom Simone och Tessa över. Vi hade bestämt att baka något vi kunde ta med till Super Bowl kvällen vi skulle ha hemma hos Zoe så vi bakade cupcakes. Simone hade förberett små football dekorationer med Carolina Panthers tema. Så vi bakade vanliga vaniljcupcakes med en buttercream frosting som vi hade två olika färger på. Till sist toppade vi dem med de små dekorationerna. Jättefina blev dem och senare på kvällen blev dem otroligt populära!
 
 
 
 
 
Kvällen hos Zoe blev jättetrevlig! Innan matchen startade satt vi i köket och pratade och åt pizza. När matchen startade förflyttade vi oss till soffan där vi blev kvar resten av kvällen. Tråkigt att Carolina Panthers inte tog hem segern men det var kul att verkligen ha ett lag som vi allihopa kunde hålla på under matchens gång. Och det var roligt att se den eftersom att det är något som i princip hela Amerika kollar på. Även om matchen var spännande att följa så var det inte den som jag gillade mest. Haha, jag gillade reklamerna och the national anthem som Lady Gaga framförde var jättefin. Och the halftime show var nog det bästa. Beyoncé var fantastisk och showen med henne och Bruno Mars, hur bra var inte den?
 
  
 
 
 
En ny vecka har startat och det har varit en bra måndag. Idag insåg jag även att fettisdagen är redan imorgon. Jag har inte riktigt haft koll på vilket datum det är som gäller i år och antog att det skulle vara i mitten av februari som det var förra året. Först igårkväll insåg jag att det är den här veckan så idag var jag och handlade det jag behöver för att baka semlor imorgon. Haha, min värdmamma längtar minst lika mycket som jag då hon älskade semlorna jag bakade förra året. Och jag längtar så otroligt mycket efter att få äta semlor igen!

Kommentera här: