Äntligen dags för semester!


Åh va länge vi har väntat på denna dag och äntligen är den här!! Det är springbreak och idag åker jag på semester tillsammans med min värdfamilj. Jag är så tacksam över att de tar med mig på sina resor, det betyder så mycket för mig! Resan som vi gjorde vid årsskiftet 2014/2015 till Orlando och Disney World var för mig en oförglömlig resa och vår weekend till Biltmore Estate på halloween förra året var fantastisk. Nu ser jag fram emot ännu en resa tillsammans med dem!
 
Nu är väskorna stängda, vi har ätit french toast till frukost och nu ska vi alldeles strax sätta oss i bilen för att köra mot Charlotte (en annan stad här i NC) där vi ska ta ett flyg ner till Miami. Sen flyger vi vidare till Turks and Caicos.  Jag vet att vi ska bo på en resort vid stranden men sen har jag inte frågat så jättemycket om stället vi ska till, men jag är säker på att det kommer bli helt fantastiskt. Jag har ju faktiskt varit i Karibien en gång tidigare då jag var på Bahamas förra sommaren. Jag minns hur vackert det var så jag kan ju föreställa mig hur underbar denna semester kommer bli. Nu ska jag njuta av denna resa till hundra procent så jag återkommer när vi är hemma igen!

Kommentera här: