Leap Day och tyskt godis

Denna Leap Day/skottdag (29 februari) har varit en helt vanlig måndag. Det är dock roligt med en dag som bara inträffar en gång var fjärde år. Igår avslutade jag en bra helg med vårt cluster meeting innan jag åkte hem och åt middag med min värdfamilj. På kvällen träffade jag Tessa och Simone hemma hos Tessa. Jag har ju träffat Simone en del på den senaste tiden men det var roligt att få äntligen träffa Tessa igen en längre stund nu efter att hennes mamma och mormor har åkt hem till Tyskland. Vi hade mycket att prata om! Vi åt även en del tyskt godis som Tessa fått hemifrån. Hennes mamma hade även tagit med några egna saker till mig och Simone. Så snällt! Jag fick två påsar med speciella kex med choklad. Jag älskar dem och har ätit dem tidigare. Tessa's mamma visste om det och det var så gulligt att hon tog med sig sådana kex till mig!
 
 

Kommentera här: