Promenad, sushi och cheesecake

Vilken mysig lördag det har varit! Imorse sov jag ut och på dagen hann jag prata både med Victoria och mamma på Facetime. På eftermiddagen gick jag ut på en promenad i vårt neighborhood. Det är verkligen fint att promenera här omkring och idag var det dessutom svalare än vad det har varit under veckan. Det var inte alls lika hett ute vilket var rätt skönt. Härligt med en promenad och en bra podcast i hörlurarna.
 



När jag kom hem igen hann jag ta en dusch och göra mig klar. Nu på kvällen har jag träffat Tessa så det blev en mysig lördagskväll med henne. Vi åkte först för att äta middag på Sushi Iwa i Apex. Det var alldeles för länge sedan jag åt sushi så det var verkligen jättegott. Sushi Iwa är absolut min favoritrestaurang här då det gäller sushi! Vi blev jättemätta men fick stora cravings efter cheesecake och åkte till The Cheesecake Factory för att köpa en. Det börjar bli en rutin att äta det på helgerna nu, haha.
 
Vi valde att dela på en Snickers® Bar Chunks and Cheesecake som vi tog med oss hem till mig. Så nu på kvällen har vi ätit cheesecake, sett på Pitch Perfect inne på mitt rum och drömt om en resa vi vill göra snart. En bra lördagskväll!
 

Kommentera här: