Att lämna North Carolina

 
 Igår lämnade jag North Carolina efter 21 månader och 4 dagar och det var en av de jobbigaste dagarna jag någonsin har varit med om. På morgonen hann jag packa klart det sista, duscha och äta frukost innan vi åkte till flygplatsen. Jag åkte dit tillsammans med min värdmamma och tre av mina värdbarn. Min värdpappa fick jag säga hejdå till i tisdags på kvällen då han jobbade igår och mitt näst äldsta värdbarn kunde inte följa med till flygplatsen då hon hade ett viktigt prov i skolan. Skönt att de andra följde med i alla fall, även om det sen blev otroligt jobbigt att skiljas från dem. Det blev så många tårar och jag fick massor av kramar och mitt yngsta värdbarn ville inte sluta krama mig. Jag hade verkligen inte förberett mig på att det skulle bli riktigt så jobbigt!
 
Till flygplatsen kom även Tessa och Simone för att säga hejdå. De hade tid att stanna en stund så när min värdfamilj lämnade satte vi oss ner och pratade ända tills jag var tvungen att gå igenom säkerhetskontrollen och till gaten. Att efter precis ha slutat gråta behöva bli så otroligt ledsen ännu en gång var så jobbigt. Tessa och Simone är två av mina närmaste vänner och jag älskar dem så obeskrivligt mycket. Jag är så tacksam över att ha dem två i mitt liv!
 
Tack North Carolina för 21 fantastiska månader. Åh vad jag känner mig hemma i den fantastiska staten!
 

Kommentera här: