Då jag försöker fylla min vecka

Dagarna går och jag försöker göra så mycket som jag bara hinner eftersom att jag inte alls har många dagar kvar innan jag lämnar NC. Det är så tråkigt men jag försöker njuta av den tid jag har kvar. Under danna veckan har jag bakat brownies som jag tog med till Zoe's birthday brunch som hon bjöd in till i tisdags då det var hennes födelsedag. Jag har ätit frukost på IHOP tillsammans med Tessa och Simone. Jag har varit på Walmart ett x antal gånger. Jag har ätit middag på Red Robins tillsammans med min värdfamilj. Jag har myst med Ollie, min värdfamilj nya hund som jag har blivit så oerhört förtjust i. Han är så gullig! Jag har varit på ett sista barbell pass eftersom att det idag var min sista torsdag här i NC. Ett av mina favoritpass och det är så kul att gå på det tillsammans med Madelen varje torsdag.
 


 
 






 
 
 
Nu har Madelen nyss åkt hem från mig efter att ha varit här i ett par timmar. Nu på kvällen har hon klippt mitt hår (bara topparna så att det blev fräsht), hon har plockat mina ögonbryn och färgat både bryn och fransar. Mysigt att hänga med Madelen och så lyxigt att få bli ompysslad så mycket!



Kommentera här: