Sol och tacosöndag

Åh vilken härlig söndag det har varit idag! Jag startade med en liten sovmorgon då vi klev upp så tidigt igår för att åka på cermonin. Skönt att få sova längre än till halv sju. På eftermiddagen åkte jag till Jordan Lake tillsammans med Madelen, Tessa och Nicole. Vår/försommar i North Carolina är verkligen underbart! Det är den 8 maj och hela stranden vid sjön var fylld med folk som solade och badade. Det var vekligen en underbar dag idag! Jag önskade att jag hade med mig badkläder för att var så otroligt varmt. Istället njöt vi av solen i sanden och åt snacks som vi hade packat med oss. En jättehärlig eftermiddag vid fina Jordan Lake!
 



Nu å kvällen har vi varit hemma hos Tessa där vi lagade tacos tillsammans. Härligt att kunna äta utomhus dessutom, speciellt på kvällen då det inte är lika hett ute. Maten var så god, första gången jag äter "svensk tacos" sedan jag flyttade hit så det var jättegott! Det här är dessutom ju min sista helg i North Carolina så jag uppskattade vekrligen att få avsluta den på detta vis med personer som jag tycker väldigt mycket om!
 
 






Kommentarer:

1 Matilda Berlin:

Åhh så härligt det ser ut! =)

2 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

mumms med tacos

3 Veronica Wallgren:

Åh vad härligt!

Kommentera här: